תוכן עניינים במאמר

שתפו:

טרמיט העל הפורמוזי

לאור הפניות הרבות השבוע מתושבי פתח תקווה המודאגים לגבי הדברת הטרמיט הפורמוזי קיבצנו כמה תובנות. כללי מדובר בטרמיט שגורם לנזקים משמעותיים לתשתיות; מים, חשמל, טלפוניה

קרא עוד »

טרמיטים עם כנפים – מה עושים?

זו שוב העונה הזו בשנה שבה נצפים טרמיטים עם כנפיים ברחבי הארץ. איך תבדילו בין נמלים מעופפות לטרמיטים עם כנפיים? מה המשמעות של טרמיטים מכונפים בבית או בחצר? מה עושים? על כל אלה ועוד בפוסט

קרא עוד »

טרמיט העל הפורמוזי

לאור הפניות הרבות השבוע מתושבי פתח תקווה המודאגים לגבי הדברת הטרמיט הפורמוזי קיבצנו כמה תובנות.

כללי

מדובר בטרמיט שגורם לנזקים משמעותיים לתשתיות; מים, חשמל, טלפוניה וכו’ ורכוש. הוא מוגדר כטרמיט-על בזכות קצב ההתרבות וההתפשטות המהיר מאוד שלו. לכן אל תחכו שהוא יגיע לקומה השביעית בבניין שלכם. הפורמוזי נע מתחת לרצפה, בתוך הקירות ובתקרה. טיפול נקודתי בדירה שלך לא יפתור את הבעיה מאחר והדירה תשוב ותדבק מדירות השכנים הנגועות. לכן, מומלץ מאוד לאחד כוחות ולפתור את הבעיה במשותף, כל דיירי הבניין.
 

אקסטרה

שיטת EXTERRA משמשת בכל העולם לטיפול בפורמוזי והיא הוכחה כשיטה היעילה בעולם לטיפול בטמריט מהמין הזה. תחנות ההאכלה היחידות בישראל שהפורמוזי הגיע אליהן בניסוי שערך המשרד לאיכות הסביבה לפני שנתיים בפתח תקווה, היו של EXTERRA.
 

חומר המשיכה – פוקוס – הפטנט הרשום של שיטת EXTERRA

הסיבה לכך שהטרמיט הפורמוזי הגיע רק לתחנות של EXTERRA היא הפטנט הרשום של שיטת EXTERRA חומר המשיכה – ה-FOCUS (פוקוס) שפועל בקוטר של 5 מטרים מסביב לכל תחנה. אם יש טרמיטים בסביבת הבנין הם יגיעו לתחנות, בזכות חומר המשיכה- פוקוס. ברגע שהטרמיטים מגיעים לתחנה הם מטופלים בעזרת פיתיון הרקוויאם שמדביר את המושבה. זכרו טרמיטים לא נעלמים, אלא מתפשטים ומתרבים. הפורמוזי ידוע בקצב ההתרבות וההתפשטות המהיר מאוד שלו.
 

מצאתם טרמיטים מעופפים בבית?

זו העונה שבה נצפים טרמיטים מעופפים ממין הפורמוסן. מומלץ מאוד לשאוב אותם עם שואב אבק ולא לאפשר להם להסתובב בבית. הקפידו על רשתות ודלתות סגורות.

 
למידע נוסף ופרטים אודות הטיפול בטרמיט הפורמוזי צרו עמנו קשר עוד היום. נשמח לסייע: 1700-55-88-33
 
מצורפת כתבה מהמוזיאון לטבע על הטרמיט הפורמוזי:
 
הכתבה המצורפת התפרסמה בוואלה ב- 12.6.2022 הקפידו על רשתות סגורות ואם אין, זה הזמן להתקין:
יעל ויה
יעל ויה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.