מדיניות החזרות וביטול עסקה

ביטול עסקה

  1. ניתן לבטל או לשנות את העסקה במהלך המכירה ולפני מועד סגירתה.
  2. ככלל הלקוחה רשאית לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 (להלן: “החוק”).
  3. במקרה של ביטול העסקה הלקוחה תחויב בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש”ח בהתאם להוראת החוק.
  4. במידה והמשלוח יצא לדרכו והלקוחות בחרו לבטל את העסקה, יחויבו הלקוחות בעלות המשלוח גם אם המשלוח טרם הגיע ליעדו.
  5. ניתן להחזיר מוצר 2 ימי עסקים לאחר קבלתו ובתנאי שהאריזה נותרה סגורה ובמצב מכירה והודעה על הביטול נשלחה בכתב בדואר אלקטרוני ישירות אל החנות.
  6. האתר יהא רשאי לבטל עסקה כולה, או חלקה, במקרים הבאים:
    1. 5 נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
    2. 5 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין או כי גרמה להצגת נתונים שגויים באתר.
    3. 5 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בדואר אלקטרוני או בהודעת ווטסאפ לכתובת שצוינה בדף ההרשמה.
  8. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאי האתר לבטל את המכירה. ההודעה תימסר בכתב במייל או בטלפון. טרמיטוס לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוחה ו/או לצד שלישי לרבות נזק כספי.

שירות לקוחות

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר:

  • דואר אלקטרוני: info@termitoos.co.il
  • הודעת ווטסאפ: 058-42020988
  • טלפון: 1700-55-88-33

 

ט.ל.ח