הטרמיטים פעילים כל השנה, ומקננים במעמקי האדמה במושבות המונות לעתים מיליוני פריטים. הם נמשכים לפחמן הדו-חמצני שפולט עץ שנרקב ולמקומות לחים.

בלב מושבת הטרמיטים נמצאת מלכה בודדת, המטילה אלפי ביצים ביום ובכך דואגת לגידול תמידי של המושבה. בניגוד למזיקים אחרים המהווים מפגע תברואתי, הטרמיטים ניזונים מעץ ומסוגלים לכלות בתים שלמים על תכולתם.

הטרמיטים נעים בתוך קירות, סדקים בבטון ואפילו בצינורות חשמל. הם אוכלים את העץ מהפנים אל החוץ, ולכן מבחינים בהם בדרך-כלל רק בשלב מאוחר יחסית, כאשר כבר נגרם נזק כבד. סימנים מוקדמים לפעילות טרמיטים, הם הטיובים שהטרמיטים יוצרים, מעין צינורות העשויים פירורי אדמה ורוק שבהם הם נעים מנקודה לנקודה מבלי להחשף.

אזורים נרחבים בישראל נגועים בטרמיטים. רוב אזור שפלת החוף, מקיסריה ודרומה, פרדס חנה-כרכור, תל-אביב, בת-ים, ראשון לציון, יבנה, אשקלון, אשדוד, באר שבע וישובי הסביבה, כמו גם אזורי מדבר יהודה והערבה – כולם נגועים בטרמיטים.

טרמיטוס היא הזכיינית הבלעדית בישראל של חברת Ensystex האמריקאית מפתחת שיטת Exterra – השיטה מובילה בעולם להדברת טרמיטים ולשמירה על נכסים נקיים מטרמיטים לאורך זמן. תוכלו למצוא מידע רב נוסף על טרמיטים ועצות שימושיות לישום מיידי בבלוג של טרמיטוס.

בכל שאלה פנו אלינו ישירות בטלפון מספר: 1-700-55-88-33

או שילחו לנו תמונה ונעזור לכם בזיהוי: info@termitoos.co.il